Patrocinador oficial Sènior

divendres, 24 de març del 2006

Senglars - Geieg Aquest diumenge!!!

Sembla ser que el Cornellà no es presentarà a Girona per disputar els quarts de finals de la copa catalana per falta de jugadors, recordem que el primer equip del Cornellà es juga l´ascens a Divisió d´Honor B aquest mateix cap de setmana i en principi la seva absència és mig justificada. Un quants Senglars vam assistir a l´entrenament del Geieg, la veritat és que ells també eren molt pocs, i s´ha decidit de montar un partidet informal Senglars - Geieg aquest diumenge a Girona a les 11 del matí. Quan acabi el nostre partit començarà el partit de les Feres.
Estaria bé que tots els Senglars vinguin a jugar el partit i desprès a animar les Feres. ( Convocatòria Can Gusó 9 matí Diumenge).

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Ho sento pq no vaig poder anar a l'entrenament a girona pero diumenge sere al camp.

Carles

Anònim ha dit...

Animo a tots els senglars que vagin el diumenge aixi quans mes siguem mes disfrutarem.

Carles

Anònim ha dit...

UFFFFFFFFFFFF, em sembla que la meva mama em matará.
Estaré un dia a Torroella, i d'aquest dia, mig el passaré a Girona, a vera que m'ho pensi..........................
.............................
..........................
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!Hi serè, tinc unes ganes de jugar amb els Senglars increïbles, si em deixeu calr.

Txiki.

Anònim ha dit...

Ah, algu m'haurà de deixar unes botes, pantalons i mitxetes!!!

Jo com en Carles animo a tothom a anar a Girona, sóm un equip i ho hem de demostrar sempre, encare que no hi hagi competició pel mig.
És a dir, que com a mínim hem de ser 25!!!!!!!!

Txiki.

Anònim ha dit...

Jo també vull jugar amb els senglars, penseu que serà una de les últimes oportunitats de jugar un partit a 15 aquesta temporada.
Et deixem jugar Txiki,serà un plaer tornar a jugar amb tu.

Lluís.

Anònim ha dit...

Ho sentu companys!
Jo no puc venir :( i avui tampoc mhe agut de canviar unes practiques per poder anar a Madrid la setmana k ve i acabu a les 8. Ahir vam jugar a Perpinya i en Gerard es va lesionar el turmell, es una pena per la gran temporada k ha fet es pot perdre els viatjes dls aligots a madrid i paris! PARKER ESTEM AMB TU!!

Anònim ha dit...

Aquest es un missatge per l'administrador:
De cara a la temporada que ve i si es pot fer, a les croniques dels partits es podria afegir una foto de l' equip abans de començar i l'alineacio.

Que us sembla si fem unes samarretes per als sevens?

Carles

Anònim ha dit...

Ah ¡¡

De cares a la reunio del dijous us avanço que un dels meus punts sera la gira senglar's rugby world tour i la meva candidatura a formar part del comite organitzador o sigui que us aneu pensant si em voteu.

carles

Anònim ha dit...

Com que no podre assistir a la reunió del dijous i en Carles diu una veritat cada vegada que escriu el meu vot va a favor seu i sobretot per el Senglar's rugby world tour!!!!!!

Marti