Patrocinador oficial Sènior

dimarts, 13 de juny del 2006

Senglars petits - GeieG


Una vegada més l´escola de rugby dels Senglars ha donat una molt bona imatge davant d´un equip molt més gran i molt més fort. Tot i aquesta dificultat, els Senglars petits van tornar a demostrar el bon nivell de joc que tenen amb moltes passades a la mà seguides i demostrant molta destresa alhora de placar al contrari, només els hi va faltar una mica més de col-locació defensiva per arrodonir un partit exel-lent.
Finalment el Poble Nou enginyers no podrà participar per el rugby-rock i el club està buscant una segona opció perquè els Senglars petits puguin tornar a jugar al rugby-rock juntament amb els Senglars grans i les Feres.
Desde el club volem felicitar i animar aquets nois i als seus entrenadors a seguir endavant.


6 comentaris:

Anònim ha dit...

Realment ho fan molt bé aquests nois,de vegades don la sensació que ho fan fins i tot millor que els grans...
Força Senglars!

Lluís.

Anònim ha dit...

Felicitats senglars petits!!! Segur que va ser un partidás!!

Marti

Anònim ha dit...

ai, ai, ai, ai, aii_maaaama
ai, ai, ai, ai, aii_maaaama
ja ser! _ perquè!
AAMMB BATEJA EL COOOR!
He vist jugar Els Senglaaarsss
He vist jugar Els Senglaaarsss

Anònim ha dit...

Molt be garrins , ahir amb va agradar molt al vostre partit, vau jugar molt be, els plecatges fantastics i les marques tambe. Per que sapigen els que no van venir van jugar amb nens i nenes mes grans que ells i ho van fer perfecta, entraben i jugaben sense cap por. Molt be entrenadors.

Anònim ha dit...

que emoción, que placer, se me caían las lágrimas viendo a estos pibes jugando y pasándosela bien en un campo de rugby, me imagino ya con unos cuantos tacos más, birra en mano y disfrutando del juego de estos senglars petits. felicitaciones a Jauma y OScar por la gran tarea que están llevando adelante, también a los chicos y a los que fueron a apoyarlos. un gran abrazo. Godzila.

Anònim ha dit...

Tinc un company al conservatori amb el cual vaig estar parlant de rugby i va sortir el tema del partit que va fer ell conta els garrins. Em va demanar que felicites als entrenadors i sobretot als jugador que em van di que eren molt modestos. Aquest noi, que m'ha demanat que no descobris el seu nom, va estar mol orgullos de veure jugar a aquesta colla de nens amb tantes ganes i amb una molt bona tecnica. Em va comentar tambe, que de tota la temporada,aquest amistos poder va ser el millo partit el qual ell hi ha participat i a la vegada disfrutat. Donc només es aixo,em va demanar que us ho igues i e complert. Tambe, veient els molt bons comentaris que fan m'han servit per veure que era veritat tot el que em va explicar.
Amb unes critiques tant bones tinc ganes de veure'ls jugar i poder dir-hi la meva. Fins ven aviat i enhorabona!!

Santos!