Patrocinador oficial Sènior

dijous, 9 d’agost del 2007

UNA BONA INVERSIÓ

He rebut un e-mail d'una Clínica de dentistes de Palamos on es fan proteccions vocals a mida. Hi he trucat i m'han dit que si hi anem un grup ens fan el 10% de descompte. El preu és de 200 euros, que amb el 10% de descompte sortirien a 180 euros.

És una mica car, però aquests protectors són molt comodes, jo en tinc uns i van molt bé.

 

Qui se'ls vulgui fer que ho digui a vera si es pot fer un grupet.

 

Txiki  

 



Busca a la vez en Internet, en directorios, en enciclopedias... Atrévete con el nuevo MSN Search

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Si es com el den Txiki jo us el recomano! Realment van molt be i tels fan a mida... si que son una mica cars pero si realment et fa falta alguna vegada un bucal es millor que sigui bo.
Jo tb en tinc un i em va molt be.

Xavi

Anònim ha dit...

yo también lo recomiendo, es de un plástico inyectado en titanio con desarrollo de la NASA, proteje tus dientes y encías, previene las caries y blanquea tus premolares, redefine tu sonrisa y logra que las chicas se rindan a tus pies.
El dentista de Palamós. solicite su catálogo y elija entre varios modelos, dientes de perla, colmillos de marfil, incisivos de oro.

Anònim ha dit...

Si, el meu pare es dentista i jo tambe ho recomano. Ell sempre va dir que son millors dels de les botigues. Però, no m'en recordo gaire titanio, és veritat?

Olly.

Anònim ha dit...

amigo inglés, claro que es verdad, acaso duda usted de mis intenciones preventivo-sanitarias, antes que hacer negocio con las piezas dentales de un clien... perdón paciente me corto las encías.
espero su respuesta lo antes posible, tengo un porsche reservado que no esperará toda la vida. El dentista de Palamós

Anònim ha dit...

como se las gasta el sr. dentista