Patrocinador oficial Sènior

dissabte, 27 de desembre del 2008

Cap d'any al Mas Fuster

Companys,

Per anar concretant l'assunto em demanen confirmacions de la gent del rugby per la revellta de cap d'any

Sopar: Jo tinc: martí, bep, angi, ona, xavi, chiqui, ernest, gibbins, mireia i juan juan

Postcampanades: xuse, parquer, teo, pelli, gemma, jaume, noe.

Em deixo o em sobro algú?

La gent que porti quelcom per sopar que guardi els tiquets que deprés passarem comptes.

Pels que venen després, posem bote de 3 € cada un, per refrescos, cerveses i cotillon. Els que beguin güisquis, gins, botques i altres destil.lats que cada un es porti el seu.

Vinga

Bep

PS : Per la fitxa de l'Ernesto del post de sota, la cançó no era el desembre congelat ?

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo tambè vinc al sopar. Parker

argentineta ha dit...

Eis gent!!
Que vagi molt i molt bé, vale??
Jo estaré lluny, però una petita part de mi, estarà amb vosaltres!
FELIÇ ENTRADA D'ANY, MILLOR RESSACA I PRÒSPER 2009 !!!

Anònim ha dit...

en "chiqui" no estarà content...

Anònim ha dit...

en joan i l'irene vindran a fer el toc desprès.

Anònim ha dit...

Jo tb vindre. Dani timid

Per cert, com ho hem de fer el menjar, cadascu es porta el seu???

Anònim ha dit...

No Dani! per menjar ja esta tot arreclat! lo que has de portar es lo k vulguis beure despres de cubata! el refres per barrejar ja estara alla tb. Nomes l'alcohol!