Patrocinador oficial Sènior

divendres, 9 de gener del 2009

Ya m'he trobat equip nou

Hola Nois,

Sóc l'Olly, Acabo d'arribar a Londres, havent pasat unes vacances a
Belgica. La primera cosa a l'agenda ha sigut trobar un equip nou per
jugar en un lloc a prop meu, i he trobat el equip London Cornish que
tenen 5 equips. Com que sóc de Cornalles (Cornwall), és molt bo.

Encara no he entrenat amb ells, peró hi ha un partit demá, i m'han
dit que vingués per un 'run-out', amb quin equip del cinc encara no
sé, peró me sembla que será el quart.

Doncs bona sort amb el vostre entrenador nou, jejeje. Jo no sé que és
'innocents', peró encara no vaig caure per aquella broma - molt bo.

I quand voleu, veniu a Londres - always welcome.

Olly.

13 comentaris:

Anònim ha dit...

Felicitats Olly!!!!
Ja veiem que les coses et van prou bé. De totes maneres, jo et considero un senglar igualment, i per això espero que vinguis de gira amb nosaltres a l'Alguer.
Arreveure.
Marc

Anònim ha dit...

Per cert Olly,precisament et volia trucar per saber que haig de fer amb tu amb el tema de l´Alguer.Suposo que és una tonteria comprar-te el bitllet desde Girona si tu ara vius a Londres,si et sembla bé tu mateix compra´t el bitllet desde Londres i ja et retornarem els 50 euros que ja has ingressat al compte dels Senglars.

M´anelegro molt que estiguis jugant una altre vegada a Londres.

Lluís.

Anònim ha dit...

Això, i ensenya als de londres a jugar torroella way! Molta sort i fins l'alguer
bep

argentineta ha dit...

Això del Rugby és una droga, no??
A vere si algun dia, aquest senglar, haurà de jugar contra la resta de senglars... seria bó! jeje
M'alegro que puguis seguir jugant i tinguem bones noticies de tu!
Bon any a l'Olly i a tots!!

Anònim ha dit...

Sort!!

Joan Reches

Anònim ha dit...

Hola Olly,
M'alegro molt de que et vagin be les coses, espero veuret a l'Alguer.
una abraçada
Carles "wayne"
pd: JOan reches ¡¡¡¡on ets¡¡¡¡ que pasa que no vens a entreno¡¡¡¡¡¡
vine diumenge si pots¡¡¡

Anònim ha dit...

estic treballant de nits i mes impossible venir i tambè a causa del cop al cap del partit contra el garrotxa he tingut una contractura que m'afecta tota la part esquerre de l'esquena i la fisio hem va recomanar dos setmanes de repòs absolut amb antiinflamatoris ,suposo que la setmana que vé vindré . ( tambè ha anat bé aquest "parón", per mi ,creu-me )
pd. mira l'hora del post :)
Joan Reches

Olly ha dit...

Molt bé Lluis, jo compraré el meu billet des d'aqui, peró encara te dec diners per l'hotel i tal, doncs no cal tornar-me diners. Puc ingressar diners al compte Senglars a reves l'internet des d'aqui sense problemes.

Ens veurem

p.s. aquest youtube és el equip nou

http://uk.youtube.com/watch?feature=related&v=Eo6HZMOjCYA&feature=related

Anònim ha dit...

Que passa nen;

Ei,que guai, això que diu la Sónia estaria bé, segur que aquell dia rebras uns quants placatges!!!

Feina que?? N'has trobat? Si n'hi ha ens ho dius i t'enviem a l'Ernesto ( així ens els treiem de sobre ).

Apa, fins aviat i sort. Una abraçada.

Txiki

PD; És broma Ernest!!Et volem aqui!!!

Anònim ha dit...

Bueno Olly, espero que a l'Alguer em paguis algunes cerveses, després de fer-me anar sol cada vegada a entrenar, I deserve it!

ens veiem noi, cuida't

fugi

Anònim ha dit...

Olly, pásame tu email, please. Ernesto

Anònim ha dit...

és mail@oliverharkness.com

Dakkon ha dit...

London Cornish? Aquest nom dóna molt de joc per fer broma... :P
Jo no sé si m'atreviria a jugar contra un equip de cornuts. Han de gastar molta mala baba! (veieu? No m'he pogut reprimir)

Nilín.