Patrocinador oficial Sènior

dimarts, 30 de juny del 2009

DISSABTE 4 JULIOL - CATALUNYA vs MARROC - RUGBY A XIII

Aquest Dissabte 4 de Juliol a partir de les 19:oo hores començarà a Torroella de Montgrí el primer partit oficial de la selecció de Catalunya contra la potent selecció del Marroc.
Catalunya debutarà en competició internacional oficial després de guanyar a la selecció Txeca fa tot just unes setmanes a l´estadi Lluís Companys a Barcelona.
Els Senglars col-laboren en aquest impotantíssim partit sense precedents cedint el seu camp de rugby i ajudant a la organització, la federació catalana de rugby lliga.
Les càmeres de TV3 i altres canals seran també presents al camp dels senglars per fer un reportatge sobre el partit.
Una jornada interessant on espere´m una gran assistència de públic.
El tercer temps es celebrarà al sopar popular que organitza l´associació Indiketes de Torroella de Montgrí on també hi haurà concert amb 4 bandes i un dj que acabarà a altes hores de la nit.

Els Senglars que vulguin unir-se al sopar popular que ho facin saber mitjançant aquesta notícia per poder reservar-ho, el preu és de 10 euros per persona i tenim com a data límit el Dijous per apuntar-nos.

Us hi espere´m a tots!!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

ostres que guai. enhorabona als organitzadors. si us interessa, si hi ha cartells, puc repartir-ne algun a l'ajuntament de Cassà que ho veuria molta gent, com més claca, millor. ja em direu alguna cosa.
Quim

Anònim ha dit...

Jo m´apunto al sopar popular.

Lluís.

Anònim ha dit...

A mi m'ha sortit un altre compromis i no puc venir a sopar, pero a la festa si!!

Xavi

Anònim ha dit...

Avui el diari el 9 i havia un article prou gran que en parlava.

Ha no podré assistir al partit ni al sopar, però si s'secau em deixaré caure al quelcom que succeeixi per la nit.

Parker

finger ha dit...

Jo tinc compromís amb la gent del teatre, per tant, causo baixa.

Marc

Anònim ha dit...

Bon dia, jo no puc venir ni a entreno ni demà a la tarda al camp ni divendres que vé tampoc, espero venir a mitjan juliol.

Gibbins!