Patrocinador oficial Sènior

dijous, 9 de juliol del 2009

BARRAQUES '09!!!

 

Senglars!!

 

Com cada any ja estem preparant la nostra barraca de la festa Major de Torroella.

No cal dir la importància que tots hi participem i col·laborem per tal que sigui un éxit.

Els dies que la barraca estarà oberta van des del dimarts 25 d'agost fins al dissabte 29, ambdos inclosos.

Per començar a tirar coses endavant, estaria bé que apuntéssiu la vostra disponibilitat per aquests dies per ajudar a la barraca.

No cal dir que això només són els dies que la barraca esta oberta, però també comptem amb tots per poder montar i desmontar la barraca!!

Ja anirem informant dels dies de montatge i les hores perquè us ho pogueu muntar.

Com més gent hi participi més bé ens ho passarem tots plegats.

 

Comissió barraques '09

 


Comparte tus fotos con tus amigos. Más fácil con Windows Live

16 comentaris:

Anònim ha dit...

A mi em va be qualsevol dia a partir de les 12 de la nit!

Anònim ha dit...

M'ha faltat firmar!

Xuse

Anònim ha dit...

A mi per poc que pugui com en Xuse, i per muntar i desmuntar també.
Gibbins.

Anònim ha dit...

Jo aquest any ja sabeu que no hi seré.Ho sento.

Lluís.

Unknown ha dit...

en principio ppodré hacer el 1º turno de la cocina hasta las 21.30 Ernesto

Anònim ha dit...

Jo dintre de les meves possibilitats compteu amb mí.

Joan Reches

Anònim ha dit...

jo tambe estare disponible (suposu) totos els dies. OSCAR

Anònim ha dit...

VERGÉS DISPONIBLE TOTS ELS DIES MENYS EL DIA 28

Anònim ha dit...

A mi em va b fins a les 12 qualsevol dia

Dani

Anònim ha dit...

A mi em va b fins a les 12 qualsevol dia

Dani

Anònim ha dit...

Jo puc només el divendres nit, fins a tancar si fes falta.

Parker

pilla ha dit...

jo nomes hi sere divendres 28,disabte 29 i diumenge 30.

Anònim ha dit...

'Teoricament' faig vacances l'ultima setmana d'agost. Per tant, podeu comptar amb mi pel que faci falta.

Dan B. J.

Anònim ha dit...

quan el gat es fora les rates ballen

finger ha dit...

Amb mi podeu comptar-hi el dissabte al torn de tancar, cuina inclosa i altres serveis a especificar!!!!

Marc

Anònim ha dit...

En principi, excepte dissabte 22 podeu comptar amb mí. Si pot ser que NO siguin tots els torns de tardes.

Salut!

FERNA.