Patrocinador oficial Sènior

dilluns, 16 de novembre del 2009

SOPAR SENGLARS

 

Com que l'organització de festes no s'espavila, i degut a una de les demandes més demanada, el divendres 20 de novembre hi ha sopar a la barraca del Senglars Rugby Stadium.

 

Aquest sopar servirà per a celebrar varies coses; la gran temporada realitzada l'any passat, el sopar de despedida de la temporada 08-09, l'inici de l'actual temporada i la benvinguda als nous jugadors de l'equip.

 

El sopar és d'assistència "obligatòria", i es mirarà de que sigui econòmic. En principi cada jugador haurà de pagar 10 euros. Si algú vol col·laborar en la organització del sopar que s'apunti a la web i el dijous s'assignaran feines, ok.

 

Comissió reserva de festes.

 


49 habitantes, 49 expertos en Windows 7. Así es Sietes, ¡Visítalo!

31 comentaris:

Anònim ha dit...

Txiki s'apunta al sopar i organitzar.

Apunteu-vos la gent que vulgui venir a sopar, ok.

Txiki

Anònim ha dit...

Jo també m'apuntuuu al sopaarrr !!!!

Albert Alabau

Anònim ha dit...

Jo m´ofereixo a comprar la carn i fer-la a la brasa després d´entreno.

Lluís.

Anònim ha dit...

m'ofereixo a ajudar a en Lluís a coure a la carn.
Quim

Anònim ha dit...

jo m'apunto i a partir de les 19:00h. a organitzar o fer el que faci falta.


Joan Reches-.

Anònim ha dit...

Jo puc fer la carn mentre vosaltres correu i sueu.

Carles Blasc

Anònim ha dit...

Simón disponible pel sopar.
Demà a entreno ja direu que s’ha de fer.
Si voleu, puc encarregar botifarres de formatge i ceba, estan molt bones. (Lluís, truca’m i diguem alguna cosa, no sempre en tenen a la botiga)
Fins dimecres.

Anònim ha dit...

apuntado desde aquí miraré de armar un asado en el mismo momento, así brindamos aunque sea lejos. visca el senglars. ernesto,

Anònim ha dit...

Xuse disponible!!!

Anònim ha dit...

teo yes!!

Unknown ha dit...

Jordi disponible pel sopar.
I com que abans no puc, m'apunto
amb el grup que l'hi toqui recollir, netejar,....

Dimecres en parlem.

Jordi.

Anònim ha dit...

Ernesto he intentat trucar-te i no està disponible,no sé si tinc el telèfon malament.

Lluís.

Carles Perez ha dit...

La questio es si sabrem fer un sopar de germanor, sense que es converteixi en sopar destroyer que no es convenient abans del partit de diumenge.

Anònim ha dit...

juan destroyer disponible

Anònim ha dit...

Me apunto destroyer o de germanor.
Facu.

Unknown ha dit...

LLuis y cualquiera que quiera llamar, el teléfono es (hay que marcar tal cual) 00543488422475. No se si lo puse, pero se aplazó la operación hasta el 7 de diciembre, mientras no me la pasen para el 28 del mismo mes. Ernesto

Anònim ha dit...

El Sr. David Gordo tambe s'apunta al sopar i a lo que calgui, si necessiteu ajuda, estic lliure tot el divendres fins a l'hora d'entreno.

Daniel Estarriola Dalmau ha dit...

Si no em fa mal l'operació intentare venir

Anònim ha dit...

Operació?

Lluís.

Anònim ha dit...

No he dit res, ja ho he llegit a l´altre notícia.
Vagi bé l´operació Dani.

Lluís.

Anònim ha dit...

Ei! he estat uns dies out treballant i no poda mirar internet!
M'apunto a entreno i a muntar alguna cosa si la comissio necessita!...
Apa fins despres a entreno!

Xavi

Anònim ha dit...

aMB RETARD, YES

Anònim ha dit...

tomas si

Anònim ha dit...

Qui és el "retardat"???

Comissió

Anònim ha dit...

marti si

Anònim ha dit...

Bones cmpanys!
Fa temps que no vinc amb els senglar, en part pk fa molt que no fem un sopar, pero en vistes de com esta tot em sembla que em podre escapar per poder estar amb vosaltres, i de pas coneixer les noves incorporacins!
Records a tots i ens "bebem" divendres!

Ernestito

finger ha dit...

Jo porto graelles i llenya, i molta gana!!!!
Marc

pilla ha dit...

jo tambe vindre pero fins a certa hora.
ho sento ernestito,em sembla que no coincidirem gaire aquest sopar...

Anònim ha dit...

uy ! pilla ja ets un home amb obligacions!!! fins a certa hora no m'ho puc creure que això vingui de l'incombustible!! fora conyes m'alegro molt de que hi hagi un relleu d'en pilla ( en el bon sentit).

Joan reches

Anònim ha dit...

ui jaja no ser si estik a temps po si i sok jo tembe mapuntu ajaj lunik ke us damanu ke n o us paseu ke dama ai d'anar a kurra!!!

oriol

Pelli ha dit...

Sí, a disposar per ajudar a fer quelcom.