Patrocinador oficial Sènior

dilluns, 26 d’abril del 2010

CRÒNICA GIRA SENGLAR EUSKALHERRIA 2010

El Dijous, 27 senglars uniformats i amb el seu autocar personalitzat amb l´escut del Club a banda i banda es desplaçava a Euskalherria. El viatge no pot començar millor i en Pèsol es treu un pernil de sota la màniga i començar a tallar-lo...patrocini de Boa Esports, moltes gràcies.
La comissió de vells tampoc no es va fer esperar i els delanters i els 3/4 es van haver d´enfrontar per superar varies proves a dins l´autocar amb l´obgectiu d´evitar "les currutaques". Els delanters es van mostrar molt més compenetrats i van guanyar 4 de les 6 difícils i divertides situacions a que van haver de ser sotmesos.
Després d´unes quantes hores d´autocar els senglars van arribar a Vitoria-Gazteiz just per sopar al Restaurant Don Gabriel on alguns dels jugadors del Gaztedi Rugby Taldea els esperàven per saludar-los i xerrar una estona...
Després de sopar l´expedició s´encamina cap a l´Hotel Almoneda, on es possible no ens hi poguem tornar mai més... si voleu saber més pregunteu als dos primeres linies David Sens i Pilla, ells en saben tots els detalls...
Deixem les maletes i cap a conèixer la nit de Gaztedi fins altes hores de la nit..alguns a més sort... el Terror de las nenas i Teofilus sembla que han pujat el llistó de l´equip...no era gaire dificil...
L´Endemà i com no podia ser d´una altre manera, els Senglars es disposen a integrar-se en la cultura basca ràpidament, anem de "poteo" al carrer Cuchilleria, de bar en bar, de zurito en zurito fins l´hora de dinar.
Al mateix carrer dinem al Bar-Restaurant Ardie on tres simpàtiques noies ens empatxen a rostit de vedella, cochinillo i molt de vi... després de dinar anem al camp de rugby on juguem un bonic partit contra l´equip de la ciutat...lògicament i per seguir la tradició perdem el matx, els senglars no han guanyat mai cap partit en una gira...amb resaca i amb la panxa plena és difícil guanyar un partit.
Com va siguent habitual en les últimes gires, ens posem el "trage de gala" i anem a sopar al Local social del Gaztedi rugby, un altre sopar esplèndid i repartiment de detalls dels Senglars sobretot cap a en Mikel, gran jugador i un dels principals col-laboradors d´aquesta gira. L´Albert canta un "today is monday" increible i l´Òscar no pot evitar ensenyar a l´equip contrari el que és "el flam volador"...
La majoria decideixen tornar a visitar la nit de Gaztedi...
L´Endemà sortim aviat cap a Biarritz, en Xuse que només de sortir de Torroella li penjen un rellotge de 2 Kilos al coll per haver fet esperar tot l´equip la setmana anterior torna a adormir-se amb l´ajuda d´en Timid i per un minut no van a Biarritz fent autostop...realment no hi ha res a fer.
Arribem al fantàstic estadi del Biarritz Olimpique i esperem que comenci el partit contra el Clermond fent unes cervesetes. Tenim el plaer de veure jugar personatges com Parra, Damien Traille, Yachvili, August, Mario Ledesma, Nalaga o Martin Scelzo entre altres...
Després del partit marxem a sopar a la Societat Gastronòmica de Zaldivia on la Itxaso, Bittor, Xabi,Sorkunde i Nerea ens esperen amb el sopar preparat...amanida, pimientos del piquillo, truita de bacallà, "Chuletas", recuit i formatge amb membrillo, realment per xupar-s´hi els dits... moltíssimes gràcies a aquesta gent tan fantàstica que ens van tractar com reis.
Després de sopar anem a l´Hotel a Lazkao i casualitats de la vida és la festa Major, el cos no dona per gaire més però sortim igualment...
El Diumenge i encara que costi de creure ens tornem a aixecar aviat i anem a Ordizia a veure el partit de Divisió d´Honor entre l´equip local i les Abelles de València.
Bon partit i bon ambient al camp d´Altamira, acaba el partit i marxem pitant cap a Torroella.
Increïble tour on s´ha disfrutat al màxim, gran alegria perquè en Juan Juan finalment també ha vingut i espere´m poder fer molts més tours com aquest durant molts anys!!! Visca els Senglars.

Anònim ha dit...

la verdad que fue una gira muy buena, yo me la pase genial. gracias a todos por la colaboracion y por muchas giras divertidas como esta!!!!!
juan juan

Pelli ha dit...

Els 3/4 vam perdre, sí==> (el jurat majoria davanters!)
el segon hotel potser tampoc hi podrem anar perquè a altes hores vaig haver de trucar pq hi havia 2 senglars amb poca cobertura ni memòria ALAmental.

Fantàstic l'acolliment d'arreu on hem anat (per tornar-hi).

Molt menjar i molt bo, molt rugby i molt bo, molta germanó, molta ressaca i bona, molt km, molt d'oli, molta temperatura, molta policia, molts km a 100 km/h a l'stil cluny, molt don't stop en rodones, molt poca presió d'aire, moltes portes culpejant senglars, moltes portes obrint-se, molta iena, molts cants, molta afonia ...
Gràcies.

Y las Fotos?

neng ha dit...

Juan juan estoy con tigo y el pelli increible gira sino es la mejor de las mejores dificil de superar.Visca els senglars(man que pierda!!)

Unknown ha dit...

Uy, hay sobrevivientes y todo, pensé que se acababa el club, madre mía vamos para atrás, una mica de seny senyors, que ens fem grans sius plau.una abraçada forte nanos

Anònim ha dit...

El secret esta a la camamilla.

PSL.

Anònim ha dit...

Pelli per comlñetar, jo posaria MOLTA MERDA!!!!

TEO.

completar*

xupim xupam!!!!!!!!

El jurat te que fer alguna puntualització:

No podia ser compost per cap majoria ja que així fos seria per uninimitat.
El jurat va ser compost per dos persones honestes es veritat que un d'ells jugava de devanter primera i fins i tot segona línea, però l'altre component vas ser el millor 9 que mai ha tingut el Geieg i ja va quedar clar que el 9 es 3/4.

Es importat guanyar, però mes important es saber perdre amb dignitat i sobre tot cantan be.

El devanter del Jurat

Anònim ha dit...

Tenes tota la raó, inclús jo diria que el jurat va afavorir als tres quarts.
Sobretot quan no es van defenir en la prova que va gunayar en Ramón fins al final, ja que els devantars portàvem les dues primeres proves guanyades.
Molt guapa la gira, va ser tot collonut!!

Lluís.

Anònim ha dit...

Teo, los escritos te acusan, entre líneas se ve que has triunfado, aclaraciones, yo se que hay secreto profesional, lo que pasa en la gira se queda en la gira, pero bue, yo estuve con uds mentalmente. un abrazo teófilus. Ernesto

Segur que va triunfar, jo ho vaig veure clar quan 10.000 persones a Biarritz cridaven Teeeeo!Teeeo!!!
Increible, gallina de piel..

ssssssssshhhhhhhhhhhh....aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh!!!

jo encara em parteixo de riure amb el sssssssshhhhhhhhhhhh....aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh.
molt bona gira, organitzada de collons. sous tots uns putus craks. a veure si per divendres ja tinc el jonoll bé i ens veiem.
Quim

Anònim ha dit...

jo! jo tinc el jonoll jotut també.

ssssssssssssssshhhhhhhhhh...caaaaaaaaaaaaaacaaaaaaaaaaaa.

Donde esta la bañera! la bañera donde esta?!!...