Patrocinador oficial Sènior

dissabte, 16 d’abril del 2011

PARTIT DIJOUS 21 D´ABRIL A GIRONA

Els jugadors que en tinguin ganes podran anar a jugar un partit amistós contra el GAZTEDI RUGBY TALDEA el Dijous a Girona.
Es formarà un equip entre jugadors del GEiEG,SENGLARS I BANYOLES per poder jugar contra l´equip basc.

Els jugadors de torroella sortiran del Safareig a les 19:00 molt puntuals, el partit comença a les 20:30.

DESPRES DEL PARTIT HI HAURÀ UNA BARBACOA PER TANT CALDRIA SABER ELS JUGADORS DISPONIBLES.

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Facu Disponible.

Anònim ha dit...

Jo estic tocat però també hi aniré,almenys a veure en Mikel i companyia i si estic bé també a jugar.

Lluís.

Anònim ha dit...

Albert No disponible.

Estic convocat per saltar amb el 5 inicial de la dansa de la mort de Verges

Anònim ha dit...

Cristian diponible!

Anònim ha dit...

vamos!!!!!!! apuntarse!!!!!

Anònim ha dit...

DeleBlasc

disponible...per mirar.

Anònim ha dit...

Quim disponible. ja vaig contestar el correu.
et truco al migdia Facu

Anònim ha dit...

Lluis como estas?

Anònim ha dit...

Jo vindré, jugaré només si fa falta.
En Pelli m´ha dit que també vindrà.

Anònim ha dit...

no hi soc
galeta