Patrocinador oficial Sènior

dissabte, 17 de setembre del 2011

DIUMENGE 25 SETEMBRE 1º OPEN SENGLAR



El Diumenge dia 25 de Setembre es celebrarà el 1º Open Senglar de Golf.
Aquest torneig que està obert a tots els jugadors,tècnics i amics del Club
es jugarà al Mas Pagès de Sant Esteve de Guillalves.
La diada consistirà amb unes classes per els poc o no iniciats en aquest esport
a partir de les 11 del dematí.
Un cop acabades les classes es procedirà a gaudir d´un bon arròs.
Després de dinar començarà el Torneig Senglar.
El preu està per concretar segons número de participants,
per tant, si us plau, aneu-vos apuntant !!!

Data límit d´inscripció: Dijous

20 comentaris:

Anònim ha dit...

YES I WILL PLAY
PLUS LINDA FOR LUNCH
IAN

Pelli ha dit...

m'apunto.
No entinc ni idea de jugar-hi.

JBonany ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

ury
ni en tinc n'idea

Anònim ha dit...

vui dir k vink po k no en tink nidea
ury

Anònim ha dit...

tinc feina a 15.30 no se si tendre temps al entrenu confirmo alguna cosa..Joe

Anònim ha dit...

Flipareu amb el meu swing.

M'apuuntu!!
Albert!!

Anònim ha dit...

Crhis Matthews

s´apunta.

Anònim ha dit...

en pepa tamb s'apunta!

Anònim ha dit...

En pilla i la sophie tambe vindrem!!

Anònim ha dit...

En Jordi començarà abans amb el
golf que amb el rugby.
M'apunto al torneig. Compteu amb mi.
Per cert, de golf, ni idea.

Fins diumenge.


Jordi

Químic ha dit...

A veure animals de bellota. Us explico una mica el plannig i deixo un parell de coses clares.

El planning és arribar aqui cap a les 11h o 12h del mati. Fins l'hora de dinar estarem a la zona de pràctiques aprenent una miqueta aixó del golf. Cap a quarts de 3 baixarem al menjador a dinar i desprès ja veurem si us deixem entrar al camp o que fem, perquè, entre les potas de senglars i la tajilla que portarem, miedo me da deixar-vos entrar al camp. Ja ho veure'm sobre la marxa.

Si alguns de vosaltres us esteu preguntant si portar els fills o no, penso que si algú s'ho pot passar bé a Mas Pagès, aquests són els nens ja que tota la finca està pensada per a ells. Tenim sorrals per a nens petits, pista de bàsquet, camp de futból, ping-pong, piscina, una pista d'aventures dins del bosc, etc... Així que porteu-los i no voldràn marxar.

Per últim, per organitzar-nos si que necessiteríem saber més o menys la quantitat exacte de persones que venen, penseu que s'han de demanar les botifarres, els barrils de cervesa, etc.

Sobre el preu:
Dinar + Apendre a jugar a Golf:15eu
Dinar: 10

Vinga va, animeu-vos que ja tinc ganes de veure qui té el swing més trolgodita de tots!

De moment sóm 11!

Anònim ha dit...

Teniu molta sort perquè tinc un dinar familiar important i no podré demostrar el meu nivellàs.Sabeu qui va ensenyar a jugar a en Severiano,no?
Que us ho passeu bé! espavileu i ens veiem a les 7 a la Sala per veure All Blacks-França!!

Lluís.

Anònim ha dit...

Teniu molta sort perquè tinc un dinar familiar important i no podré demostrar el meu nivellàs.Sabeu qui va ensenyar a jugar a en Severiano,no?
Que us ho passeu bé! espavileu i ens veiem a les 7 a la Sala per veure All Blacks-França!!

Lluís.

Anònim ha dit...

Teniu molta sort perquè tinc un dinar familiar important i no podré demostrar el meu nivellàs.Sabeu qui va ensenyar a jugar a en Severiano,no?
Que us ho passeu bé! espavileu i ens veiem a les 7 a la Sala per veure All Blacks-França!!

Lluís.

Anònim ha dit...

elsa + 2 nens, nomes dinar

Resaka ha dit...

m'apunto!!!
Ni idea de jugar a golf!

Jo no bec si cal que agafo cotxe.

Jesús!

Anònim ha dit...

Jo m'apunto i necessito classes!

Xuse

Anònim ha dit...

Pack complert per mi.

Parker

Anònim ha dit...

elsa + nens no poden venir :(