Patrocinador oficial Sènior

dimarts, 26 de novembre del 2013

Els Senglars viatgen a Tarragona

Aquest  diumenge els seniors del Rugby Club Els Senglars es deplaçen a la capital tarragonesa per enfrontar-se amb un nouveningut a Primera Catalana, el Club de Rugby Tarragona. Aquest partit és un enfrontament esperat per tots els jugadors sèniors, ja que es tornen a trobar amb un ex-senglars qui va vestir la samaretta vermella fins la temporada passada, Xavi Roca A.K.A Tarraco. Xavi va estar amb els Senglars durant 2 temporades i durant la seva estada al club es va encarregar de gestionar aquesta mateixa pàgina web, xarxes socials i unes cròniques inmillorables escrites i en audio amb desclaracions desprès de cada partit. També us recordareu dels mítics videos motivadors (https://www.youtube.com/watch?v=nezPk0GtIV0 ) o el épic resum del partit contra St. Cugat (https://www.youtube.com/watch?v=5k5Ntv0NIt0 ) o el inolvidable Misto Shake ( https://www.youtube.com/watch?v=4Xix8EVLxvg ). Totes obres de "Tarraco" durant la seva epoca senglar.

El partit es juga el diumenge 1 de Desembre a les 12.00h. al Complex Educatiu de Tarragona on els locals es vestiràn de amb samaretta morada i pantalons negres.

L'expedició senglar sortirà aviat, a les 07.00h. de la Plaça Lledoner per poder arribar a la càpital del sud del país.Com sempre preguem puntualitat als jugadors i que apuntin la seva disponibilitat via Whatsapp.

1,2,3, Senglars Senglars Senglars.





VS

1 comentari:

xavi ha dit...

cabrons! m'heu emocionat... gràcies ward, desgraciadament, em vaig fer mal en un parell de melees contra el lleida i em vaig espantar, com ja sabeu me'n vaig de viatge, i no vull arriscar tant d'estalvi... això si, estaré allà, de públic, amb el cor dividit :D una abraçada a tots!!!