Patrocinador oficial Sènior

dimarts, 10 de juliol del 2007

Sopar final de temporada!!

Ho sabem, s'ha fet esperar, però ja estem preparant el sopar de final de temporada!
La comissió de festes i sopars ha decidit que després del seven de Platja d'Aro es donarà per acabada completament la temporada després de la Copa Catalana, la lliga, els amistosos, i sevens platja i que a partir d'aquell moment l'equip dedicarà el mes d'agost al "pachangeo" i la bona vida fins que ens tornem a preparar per afrontar una nova temporada que promet ser molt intensa!
 
Aixi doncs el dissabte 28 anirem a sopar tots junts despres del torneig! Seria bo que anessiu confirmant l'assistencia! Ja sigui via comentari a la web, o en persona els dies d'entreno!! Que per qui no ho sapiga son tots els divendres a les 8 del vespre a la platja!
Tinguent en compte anteriors sopars dels senglars, s'aconsella que el sopar no es faci gaire lluny de les nostres respectives llars, així doncs l'esdeveniment tindra lloc a la xurrasquita de l'estartit entre les 22 i 22:30. Anirem confirmant detalls com ara preu aproximat a mesura que sapiguem cuanta gent ve al sopar, o sigui que com més aviat us apunteu millor!
 
Atentament comissió de festes i sopars
 


Ofertas y reservas para viajar por todo el mundo. Organiza y contrata tus viajes aquí.

10 comentaris:

Anònim ha dit...

com que no se fer una entrada,ho posare aqui.
poso els noms dels dos apartaments pel cap de setmana del partit de tolouse.

apt-1
txiki,marti,xavi,oscar,teo,pilla.

apt-2
lluis,j.roura,mada,tomas,bep,martin.

de divendres 28-09 al diumenge 30-09

appart'city tolouse hippodrome.

Anònim ha dit...

Bones!

Nosaltres vam reservar un altre apartament per 6 però som 4, si hi ha algu que vol venir el cap de setmana només l'hi fem un lloc. També a appart'city tolouse hippodrome

Xuse

Anònim ha dit...

tema confirmació sopar ,jo m'apunto
Joan R

Anònim ha dit...

Hello Xuse, jo m'apunto al vostre apartament, si encara queda lloc!

Anònim ha dit...

En quant a lo del sopar, espero que aquesta vegada hi hagi menjar per tots, de la beguda millor ni en parlem, jejejej

Anònim ha dit...

en Marc Pellicer s'apunta.

Anònim ha dit...

m'apunto al sopar.
tomas

Anònim ha dit...

preparen carne que el príncipe de as las pampas se apunta al encuentro, orgía gastronómica espero, que falte cualquier cosa menos carne.

Anònim ha dit...

Jo també m'apunto,confiant que el flaco em deixi carn. La meva dona pregunta que tal anem de parelles?
S'animen les dones o no?
Finger

Anònim ha dit...

El sopar del 28... Jo i l'Anna no hi faltarem!!! Salut!